Keresés ebben a blogban

2017. február 20., hétfő

Beth Ehemann: Room ​for More (Cranberry Inn 2.)

CreateSpace 2014
246 oldal
Nyelv: angol

Four years ago, My DREAMS WERE SHATTERED IN AN INSTANT.
Three months ago, I found something I haven’t had in years.
HOPE.
That hope came in the form of a sexy, carefree hockey player named Brody Murphy. He swooped in and won me over with his big heart and the way he cared for me…and my girls. When they look at him, they see the father they’ve never had.

Now, my past and present are colliding and the outcome might just be too much for me to bear. Can I make the right decision when I’ve SPENT MY WHOLE LIFE MAKING THE WRONG ONES?

Ez a rész is nagyon jó volt. Hiába lehet tudni már az elejétől kezdve, hogy Kacie nem fogja elmondani a titkát Brodynak, ami persze a vége felé mégis kiderül, és abból adódik a konfliktus… én akkor is szerettem. Kiszámítható, klisés, de kit érdekel?! :D Így is érdekes volt a sztori, és nagyon aranyos.

"There just aren’t enough hours in the day.”

Kacie és Brody végre hivatalosan is egy pár. Igaz, nem költöztek össze, de mindig szakítanak időt egymásra, és csinálnak pár ottalvós bulit, amikor vagy Kacie vagy pedig Brody nem dolgozik.
Brodynak most nagyon a hokira kell koncentrálni, mivel fontos szezon áll előtte, Kacie meg ugye most kezdett a kórházban gyakorlatozni. Néha nehéz megszervezni a találkát, de ők többnyire összehozzák. :)
Tetszett, hogy Brody és Kacie már milyen családiasan vannak együtt, főleg a gyerekek előtt is. Imádtam, amikor Brody hülyéskedett velük, annyira cukik úgy hármasban. *-* 
Azt hittem jobban fogom utálni Zach-et, de végülis nem volt olyan rossz. Le a kalappal Kacie előtt, hogy milyen elfogadó volt vele, szerintem az ő helyében nekem nem biztos, hogy ment volna.

Viper egyre jobban érdekel, így most már nagyon  kíváncsi vagyok
könyvére, habár itt is szerintem elég egyértelmű kivel fog összejönni.
Érdekes, hogy más történetekben szerintem eléggé idegesített volna a fölösleges titkolózás, de itt egyáltalán nem zavart. Még Kacie-re se tudtam haragudni, és végülis tanult a hibájából.
A befejezés it jó volt – happy end, mi más? :) Jöhet a 3. rész.


“You’re too good to be real.”                                                
“Nope, I’m real and I’m all yours.”                          


Borító: Szép, de itt most a másik jobban tetszik :D
Kedvenc szereplők:
továbbra is Brody, a két kislány, Viper, és Kacie is
Mélypont: a konfliktus oka... nem akarok spoilerezni
Fénypont: bunkeres rész, a lányok első hokimeccse
Csillagozás:
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése